تو حق منی از همه زندگی...........

و با آن نگاهها و حرفها مرا تنها گذاشت

ﺗﻨﻬــﺎﯾﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﺑﯿــﻦ ﺁﺩﻣــﺎﯾﯽ ﺑـﺎﺷﯽ ﮐﻪ ﻣﯿﮕﻦ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻥ ﻭﻟــــــﯽ ﮐــﻨﺎﺭ ﺩﻟﺘﻨﮕﯿﺎﺕ ﻧﯿـــــﺴﺘﻦ

تو حق منی از همه زندگی...........

 همین دیشب به من گفتی،،،نباشی بی تو میمیرم...ولی امروز داری میری...دارم ازپیش تو میرم،توچندساعت چه جوری شد...عوض شد طرز رفتارت...منو توجیه نکن دیگه شدم خیلی گرفتارت.........
اجازه نمیدم منو بشکنی...اجازه نمیدم به من بد کنی...اجازه نمیدم که با رفتنت،سر راه خوشبختیمو سد کنی...اجازه نمیدم بری از دلم...اجازه نمیدم که تنها بشم نمیخوام توکه نیستی توهر نفس...به یاد نگاهت بریزم به هم........
تو حق منی ازهمه زندگی...اراده ندارم ازت بگذرم...تحمل ندارم نرو بی دلیل...نمیشه نمیره هوات از سرم..............................                                                                                                                                                                                                                                                     



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در چهار شنبه 12 تير 1392برچسب:, ساعت 20:2 توسط elnaz...